Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 53 View Live

Zöldutas gyakorlás

Ezt a két napos túrát Ausztriában 2006. július 1-én és 2-án jártuk végig. Vasárnap reggel nyolckor találkoztunk Érden a Bikerpoint előtt. Úticélunk mára Hochostervitz vára, ahonnan még vagy 100...

Osztrák körtúra Gerácz Lászlóval

Laci alábbi túraleírásának a túraregény címet adta és bár viszonylag kevés benne a szereplő, annál több a cselekmény. Végülis alig mennek benne kevesebbet, mint bármelyik Tolkien regényben.   Ha valaki...

Grossglockner Hajnal Ákossal

Már évek óta útba ejtem túráim során a Grossglockner HochAlpenstrassét, de ezidáig csak állandó rossz idő, köd, hóesés fogadott. Kétszer fel, egyszer le nem engedtek ,hóesés miatt, kétszer pedig sz…á...

Örségi nyaralás

Kényelmes hazai kirándulást terveztünk legutóbb. Olyan sok szép hely van még itthon amit nem ismerünk, gondoltuk legalább az egyiket be kellene járni. Az Őrséget már régebben kinéztük magunknak, csak...

Bad Hofgastein

Ha a legnépszerűbb motoros túracélpontot kutatnánk Európában, akkor alighanem a Grossglockner Hochalpenstrasse lenne a győztes. Aki már járt ott napsütéses szép időben az azért akar visszamenni, akinek...

Osztrák látványutak

A Grossglockner Hohalpenstrasse a B107-es út Ausztriában és minden motoros túrázónak kötelező gyakorlat.A Grossglockner – Ausztria legmagasabb hegye – és körülötte a nemzeti park Ausztria egyik top...

Fertő-tavi körtúra

Bázis: Sopron Sopront önmagáért is szeretjük és gyakran töltünk itt hosszú hétvégéket minden évszakban. Ezúttal kastélytúra bázisaként használjuk. Ez a túra körbejárja a Fertő tavat és közben...

Az Alpesi nagy kör

A nagy kör hossza kb. 1.000 kilométer. A német autóklub, az ADAC motoros túrázói tervezték és tették közzé azoknak, akik szeretnék bejárni Ausztria alpesi területeit, úgy, hogy közben szinte mindent...

Szeptemberi hétvége

Szombat délelőtt, meleg szeptemberi napsütés. Ki kéne menni futni egyet aztán rendbetenni a kertet és a garázst – mondja a lelkiismeretem – a tetőablakokat is mosni kéne, ott áll a szobában a létra már...

Faaki-tó útitervek

A Europen Bike Week (Európai motoros hét) a Harley Davidson éves szeptemberi évadzáró rendezvénye, amit rendszeresen az angol Harley Davidson és a Karinthiai Chapter közösen rendeznek Villach...

Karintia MGP-vel

Lassan kezd vége lenni a nyárnak. Augusztus 20. persze hétvégére esik, nem lesz hosszú vikend. A hét közepén Toma felveti, hogy mi lenne ha négy nap lenne mégiscsak a hétvége és azt is Ausztriában. Nem...

Szidónia

Cica születésnapjára (többek között) egy wellness hétvégét kapott a Szidónia kastélyszállóban Röjtökmuzsajon. Ha már úgyis ott vagyunk az osztrák határ közelében – gondoltuk – akkor motorozzunk egy...

Grossglockner-Caorle túra

A Grossglockner, illetve a hegyek között keringő panorámaút nemhiába népszerű a motorosok körében, ezt már én is biztosan állíthatom. Ausztriai „hegyitúránkat” olaszországi kitérővel tettük még...

Clik here to view.

Blue megint nyári túrára csábítja a népet

2007. július 8-13. BBT2 Avagy Blue megint nyári túrára csábítja a népet   Időtúltengésben szenvedek így leírom mi is történt a 2007-es nyári túrán. Az idei év sokunknak nem épp a bőség zavara, így egy...

Dolomitok dr. Tóth Ákossal

Ausztria-Dolomitok 5 nap alatt, 2007.09. Sajnos kis Hazánkban nincs sok lehetőség magas hegyekben jókat tekeregni. Ha mégis erre fáj a fogunk, el kell mennünk a szomszédba és azok szomszédaiba. Régen...

Pünkösdi túra a Glocknerhez

Ugyan a tél nem telt motorozás nélkül, de tekintettel a csökkent hőmérsékletre és Feleség meleg-igényére, ezek a gurulások magányosan teltek. A szilveszteri évzárókor kifejezetten örültem annak, hogy...

Clik here to view.

15 nap Alpok Németh Zitával

15 nap alatt az Alpok körül, avagy két hét motorozás az osztrák-svájci-francia-olasz Alpok legszebb tájain Az ötlet 2008 elején született meg: hová is mehetne máshová nyaralni egy kalandvágyó fiatal...

Stájerországi kirándulások

Három napunk volt, mert augusztus 20-a szerdára esett és hozzácsaptunk még két nap szabit. Tamás Ausztriában foglalt két éjszakára szállást Mariazell alatt Seewiesenben. Az idei Szallerbeck Maratonon...

Nagy Alpesi körút

Az út ötlete még a hideg téli napokon született meg a meleg cserépkályha mellett üldögélve, álmodozva és a térképeket nézegetve. Az ablakot verdeste a nyírkos téli havas eső de én már lélekben...

Murau – motoros csillagtúrák

Murau városa Stájerország szívében, Klagenfurttól 90 km-re ÉNY felé található. Stájerország nyugati csücskében fekszik, pár kilométerre Karintia, illetve Salzburg tartománytól. A Hotel Alpin – Murau...

Sonnhof Rauris

A Hotel Sonnhof Rauris egy magyar családi tulajdonában lévő, motorosbarát szálloda, amely kizárólag magyar alkalmazottakkal üzemel. Nálunk nyugodt lehetsz afelől, hogy motorod is biztos helyen, a...

Szex és Rauris

Kedves meghívásnak tettünk eleget ezen a hétvégén. Raurisba készültünk, a Sonnhof Rauris fogadóba. Nemrég megjelentettünk egy cikket a motorosokat szívesen vendégül látó magyar vállalkozásról és a...

Murau

Balu hívott fel valamelyik nap úgy augusztus elején, hogy menjünk el Romániába egy hosszú hétvégére, mert van ott valami szállás ismerősöknél. Néhány nap múlva a szállásadó visszavonta az ajánlatát és...

Rauris Sonnhof először

Kedves meghívásnak tettünk eleget ezen a hétvégén. Raurisba készültünk, a Sonnhof Rauris fogadóba. Nemrég megjelentettünk egy cikket a motorosokat szívesen vendégül látó magyar vállalkozásról és a...

Just Married 5/5

2009. szeptember 19. Brugge–Schwangau–Weisenbach am Lech 906 kilométer Északon nem csak később nyugszik a Nap, később is kel. 8-kor nyitott az étterem, vártunk, hogy bejussunk reggelizni. Már fél...

Túrdefranc

Július 16 csütörtök: Fót – Zell am See Sárvár: Vettem kis kaját. Meg inni. A Somló hegy nagyon szép. Meg a 8-as út környéke is érdekes volt idefele. Mondjuk az út nem túl jó. Nem volt melegem eddig,...

Három ország

Ausztria (Ötz völgye)-Olaszország (Garda tó)-Szlovénia (Trigláv környéke) túra (Budaörs – Mariazell – Wildalpen – Hallstatt – Gosau – Zell am See – Krimml – Gerlos-Innsbruck – Kühtai (2.020 m) Ötz...

Az Alpok esszenciája

Milyen gyönyörű az a havas hegycsúcs ott jobbra! Láttad?… Sajnos nem láttam, mert mire a barátnőm kimondta ezt a mondatot, már legalább két hajtűkanyaron voltunk túl. Motorozni a Dolomitokban már csak...

Dél-keleti Alpok, Dolomitok

Ezt a motoros-nyarat Vasi turbója tolta előre, nincs mit mellébeszélni. Új Metzeller Exp -vel felszerelt Varájával szárnyakat kapott. Szinte naponta rágta a fülünket: menjünk, menjünk, menjünk! A fő...

Clik here to view.

Relax-Resort Poker Run 2010.

I. Relax-Resort Poker Run 2010. július 15-18. Murau-Kreischberg Azon túl, hogy mindig nagyon nagy élmény az Alpok csúcsai között kanyarogni, most külön öröm számunkra, hogy mindezt egy Poker Run...

Karintiai kalandozások

Karintiai kalandozások A cím akár lehetne egy mesebeli hely neve is, de az osztrák tartomány adottságai valóban túlmutatnak a valóság határain. A hegycsúcsok felé tekintve egyenesen égi csodának számít...

Az Africa Twin klub Ausztriában

A tavalyi túra nyomán tavasszal felvetettem menjünk klubnyaralni Ausztria legszebb részére. Hosszas egyeztetés után sikerült kitűzni a dátumot: 2010. augusztus 18-20, a Hosszú hétvége. Terveim szerint...

Clik here to view.

4.688 km – Vickos Árpád és Ildikó 2010.

MOTOROS TÚRA A SZLOVÉN, AUSZTRIAI, SVÁJCI, FRANCIA ÉS OLASZ ALPOKBAN, VALAMINT FÉL OLASZORSZÁGBAN – 2010 Néhány szót magamról, illetve magunkról a Tisztelt olvasónak: mint minden ezt a lapot olvasó,...

Hágótúra 2010. – Vajna Tamás

Hágótúra, ahogy mi láttuk Még a 2009-es nyaralás végén, a hazaúton megfogalmazódott bennem, – jövőre ismét Olaszország lesz a cél. Az ősszel kiderült, hogy 1 motoros 2 személyes túrát fogok szervezni,...

Clik here to view.

Karintia – Horgos Dániel, 2009.

2009. Július-Karintia 2009. májusában vetődött fel az ötlet, hogy ismét Ausztriába vesszük az irányt Klagenfurt felé. Azért ismét, mert tavaly már szépen bejártuk a környéket, de bőven maradt még...

Alpok túra 2010. – Horgos Dániel

Alpok túra 2010 – CBF Egyesület – Horgos Dániel  Prológus Nagymotoros pályafutásomat valamikor 2007 augusztusában kezdtem meg egy Honda Cbf 600s-el. Az interneten keresgélve hamar ráakadtam néhány...

Hotel Alpin Murau – Szekeres Ákos

Egy kirándulás emlékére 2009-ben nyár elején megkeresett egy kedves hangú hölgy, Anita, hogy szeretné, ha elmennénk hozzájuk, a szállodájukba, megnéznénk, majd mesélnénk a hazai motoros közönségnek a...

Mariazell 2011.

Hosszú hétvége GPS nélkül A kis Garmin 2720-as GPS-t éveken át áztatta az eső, szívta a nap, hagyta, hogy dörzsölgessem az érintő képernyőjét, míg aztán egy több, mint két hetes túra harmadik napján...

Clik here to view.

3 nap szabadság

Három nap szabadság – Szabadság három napban… Mindketten motorozunk. Tizenéves korunk óta arról ábrándozom, hogy egyszer megyünk egy nagyot, csak mi ketten! Egyszer aztán, ahogy ott ültünk egy...

A 711-es apartman

Idén hirtelen jött a nyár. Márciusban még aggódtunk, hogy a korán kitett leandereket elviszik a fagyok. A motorokat ősszel kivettük a forgalomból március végéig egy kis adó és biztosítás spórolás...

Rauris és a Grossglockner

T. Gábor az idén is invitált Raurisba. Arra gondoltam, hogy Zs. Gábor és Mónika talán szívesen eljönnének egy ilyen utazásra, sőt nekik talán még újdonságokat is tudok mutatni, hiszen hosszú évekig az...

Bled 2013.

Bledben viszonylag régen jártunk utoljára. Ezúttal nem a látnivalókért mentünk, nem is vittünk magunkkal nagy fényképezőgépet, csak motorozni akartunk, felfedezni a még ismeretlen utakat és...

A Colmar projekt 2013.

Tíz napig tekeregtünk Ausztria, Németország, egy kicsit Olaszország és Franciaország válogatott tájain, kerülve a főutakat, egyszer-egyszer megállva egy vidék turisztikai látványosságainál. A Colmar...

Öt ország Andrással

Öt ország túra 2014 Szlovákia-Csehország-Németország-Olaszország-Ausztria Több leírással is adós vagyok, nem írtam le a 2011-es tátrai kalandunkat, a 2012-es ismételt montenegrói kiruccanásunkat, majd...

Ausztria Gáborral

Szomszédolás avagy irány Ausztria! Kedves barátaim megelőztek a túraszervezésben így most én csapódtam hozzájuk egy négy napos osztrák gurigára. Terv szerint az első nap elérjük a szállást Salzburg...

Rhino ajánlatok 2015.

A Rhino Tours ajánlatai Várunk szeretettel minden kezdő és haladó túramotorost az általunk szervezett túrákra. Ha nincs túl nagy tapasztalatod, akkor velünk majd megszerzed, figyelüni fogunk Rád. Ha...

Naponta egy ország

Minden napra egy ország motortúra 2015 Szlovákia-Lengyelország-Csehország-Ausztria-Szlovénia-Horvátország A szokásos éves nagy túránkat idén ismételten június első hetére terveztük. Bár előtte megint...

Tolnaricum 2017.

Új magyar motoros bázist fedeztünk fel Hermagor közelében, a nemrég elkészült – gyakorlatilag vadonatúj Tolnaricumot.  Mi ez? A paksi Fazekas házaspár döntött úgy, hogy abbahagyják sikeres üzleti...

Hegymenet 2017.

Azt terveztük, hogy kiutazunk Bécsbe pénteken, hogy láthassam távolba szakadt unokáimat, akik már majd két éve felcserélték a velencei strandot 5.000 km-rel odébb a Ritz Carlton beachre, és most...

Balti tenger Ákossal

Bagollyal a Balti tenger körül 2012. Szokásos részt vevők: Ági, a szuper utas, Ákos, a kicsi, de kövér erdész, Bagoly, 750 VT Honda Shadow. Terv: Győr – Zsolna – Czestochowa – Varsó – Olsztyn – Vilnius...